Uw parkeergarage bekeken door de ogen van uw klanten!
  • Gemeenten
  • Exploitanten
  • Eigenaren
  • Exploitanten
    Wat is de klantbeleving en -waardering van uw parkeerfaciliteit?
    Weet u hoe de bezoeker uw parkeerfaciliteit waardeert? En waarom een bezoeker juist voor en andere parkeerfaciliteit kiest in plaats van die van u? Voor een groot deel wordt dat bepaald door de locatie, maar ook de beleving van veiligheid en de ruime vakken bepalen waar een bezoeker parkeert. Niet alle elementen zijn beinvloedbaar, maar veel wel. Weet u wat de klant belangrijk vindt? Of heeft u alleen een vermoeden? Met objectieve waarnemingen en consumentenenquêtes make we voor u inzichtelijk hoe de bezoeker uw parkeerfaciliteit beleeft. We kunnen deze voor u vergelijken met andere parkeerfaciliteiten in een benchmark. Vergelijk parkeerfaciliteiten in dezelfde stad of juist uw parkeerfaciliteiten met die van de concurrent.

    Hoe goed wordt het beheer & onderhoud gedaan?
    Heeft u het onderhoud en beheer mischien (deels) uitbesteedt aan een andere partij? Hoe beoordeelt u dan de kwaliteit van het werk? En nog belangrijker: hoe waardeert de bezoeker de staat van het onderhoud? Hoe belangrijk vindt de bezoeker de kwaliteit van het beheer en van het onderhoud? Wij maken het inzichtelijk voor u.

    Wat zijn de sterke en zwakke punten van uw faciliteit in de beleving van de klant?
    Om de kwaliteit van een parkeerfaciliteit te willen verbeteren dient eerst inzichtelijk gemaakt te worden wat de bezoeker belangrijk vindt. Wat zijn de top 5 sterke punten en wat zijn de top 5 zwakke punten? Ga je sterke punten verder verbeteren of juist de zwakke punten aanpakken. Het begint met inzicht te krijgen in de zwakke en sterke punten.

    Waar zitten de verbeterpunten?
    Scoort uw parkeerfaciliteit bijvoorbeeld een 7,0 op de beleving van veiligheid? Dan is dat is een voldoende. Maar als de concurrectie een ruime 8 scoort, dan kan dat voor bezoekers een reden zijn om een voorkeur te hebben om bij de andere parkeerfaciliteit te parkeren. Scoort de concurrentie een 6, dan is het wel prettig om nog iets beter te worden op dit onderdeel, maar ligt de uitdaging misschien meer bij een ander element. Waar ligt uw focus op verbeterpunten? Heeft u inzichtelijk wat de bezoeker van uw parkeerfaciliteit vindt en vooral in relatie tot de andere parkeerfaciliteiten?