WAT WIJ DOEN
Mr.Y ParkingGuest bezoekt en beoordeelt parkeerfaciliteiten door de ogen van de klant. Onafhankelijk en objectief. Geheel onopvallend worden alle elementen van de parkeerfaciliteit beoordeeld. Wat zijn de sterke punten en wat zijn de zwakke punten? Met een scorelijst waarop meer dan 200 elementen beoordeeld worden, ontstaat een goed beeld van hoe een klant de parkeerfaciliteit beleeft. Daarnaast vragen wij het uw klant. Hoe wordt uw parkeeraccommodatie beleefd door de werkelijke klant?
In eerste instantie registreren we alleen. Ongevraagd en onafhankelijk. De rapportage is tegen ene geringe vergoeding verkrijgbaar, zodat u kunt zien hoe uw parkeerfaciliteit scoort. Deze gegevens kunt u zelf analyseren, maar u kunt ook ons vragen om het voor u te analyseren en u te adviseren welke en hoe verbeteringen aangebracht kunnen worden. Uiteraard kunnen we u tot slot ook ondersteunen om de verbeterpunten uit te werken en te implementeren, zodat bij een volgende opname van onze mystery guest een hoger rapportcijfer behaald kan worden en de klanten meer tevreden zijn.
Tevreden klanten blijven terugkeren en zullen anderen aansporen om ook in uw parkeerfaciliteit te parkeren.
Met als uiteindelijk doel: een betere exploitatie en tevreden klanten!
In eerste instantie registreren we alleen. Ongevraagd en onafhankelijk. De rapportage is tegen ene geringe vergoeding verkrijgbaar, zodat u kunt zien hoe uw parkeerfaciliteit scoort. Deze gegevens kunt u zelf analyseren, maar u kunt ook ons vragen om het voor u te analyseren en u te adviseren welke en hoe verbeteringen aangebracht kunnen worden. Uiteraard kunnen we u tot slot ook ondersteunen om de verbeterpunten uit te werken en te implementeren, zodat bij een volgende opname van onze mystery guest een hoger rapportcijfer behaald kan worden en de klanten meer tevreden zijn.
Tevreden klanten blijven terugkeren en zullen anderen aansporen om ook in uw parkeerfaciliteit te parkeren.
Met als uiteindelijk doel: een betere exploitatie en tevreden klanten!